Vince Staples - LAW OF AVERAGES (Official Video)

116 000 Views 2.6M

Comments

  1. Vince Staples
    Vince Staples
    Month ago

    This is a bar checc I REPEAT this IS a bar checc. What's your favorite bar from LOA? Happy Juneteenth

    1. Ja Bacon
      Ja Bacon
      3 hours ago

      @Chipper Jones III fire even if it won’t age well. We need more cynical lyricists in this time. The social critic is going extinct

    2. Ja Bacon
      Ja Bacon
      3 hours ago

      @childs play I bet the vibes on this were amazing on it

    3. Ja Bacon
      Ja Bacon
      4 hours ago

      @Robbie Raps By far the hardest bar IMO. I love the little super dark or cynical lyrics that Vince sprinkles in songs

    4. Joseph Schmitz
      Joseph Schmitz
      20 hours ago

      “TRIPPIN”

    5. Joseph Schmitz
      Joseph Schmitz
      20 hours ago

      CANT EVEN HIT THE BEACH WITHOUT ME HEAT ITS IN MY TRUNKS

  2. Luis Perez
    Luis Perez
    6 hours ago

    Hey Vince this shit is fire Sir

  3. Catalin Scutaru
    Catalin Scutaru
    7 hours ago

    Anyone know the meaning of the white prism at 1:44?

  4. F14sh
    F14sh
    8 hours ago

    Tha Dababy smile?

  5. Wesley Swartz
    Wesley Swartz
    13 hours ago

    Letssss go Vince this shit hit.... Especially the vocal in the background

  6. LakewoodH.C
    LakewoodH.C
    Day ago

    Damn🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  7. Dave
    Dave
    Day ago

    Some of the weakest rhymes I ever heard. Frail rhymes son.

    1. Alexander Jackson
      Alexander Jackson
      8 hours ago

      its rap, not rocket science.. idk why you niggas take this so serious.

  8. Maria
    Maria
    2 days ago

    Hearing this following the Vince Staples show singles I was taken off guard and didn't get into it right away. But now that the album is out I can't stop listening to it. I really wish it was longer but it's also one of those albums I need to hear all the way through every time

  9. engleis24
    engleis24
    2 days ago

    They got dem DaBaby smiles

  10. Trevor Hall
    Trevor Hall
    2 days ago

    On repeat

  11. BLK GPSY
    BLK GPSY
    2 days ago

    Vince Staples brings new the fire with Nostalgia vibes.

  12. NewYorkersveryown
    NewYorkersveryown
    2 days ago

    Anyone know where that vest from ?

  13. BlueHoliness
    BlueHoliness
    3 days ago

    I prefer A.V.E.R.A.G.E. Kazi Madlib

  14. Anthony Thomas
    Anthony Thomas
    3 days ago

    This is directed like a spike lee joint

  15. KELLY JLK Vlogs
    KELLY JLK Vlogs
    3 days ago

    This shit wd as hell bro

  16. defjeff87
    defjeff87
    3 days ago

    Putting this on repeat and opening up genius so i can try to understand what's being said cause there be bars

  17. Patrick Zambelli
    Patrick Zambelli
    3 days ago

    well, thanks for the new obsession, been a while since I hit a track multiple times in a day but this might be the sixth play

  18. Kushed Out Vids
    Kushed Out Vids
    4 days ago

    Fuck a friend I don't want no friend with open hands..... Feel that !

  19. ice cream guy
    ice cream guy
    4 days ago

    the amount of times i've listened to this is probably unhealthy but fucc health its Vince Staples

  20. Nick Mortensen
    Nick Mortensen
    4 days ago

    Only love her if she ratchet- If that ass hit- Slap

  21. Rage gang
    Rage gang
    4 days ago

    "Amg smg that's the shit I'm into" 🔥

  22. et de stellis
    et de stellis
    4 days ago

    "only love her if she ratchet, if that ass shit" 💯 😤👌

  23. Kevin Scharwath
    Kevin Scharwath
    4 days ago

    Wasn't what he thought, caught him like a catfish

  24. Андрей Березин
    Андрей Березин
    4 days ago

    СУКА, ОХУЕННО ЖЕ

  25. Austin Wood
    Austin Wood
    5 days ago

    Wanna buy every T-shirt in this video

  26. J Sett
    J Sett
    5 days ago

    Half a million of these views are from me.

  27. Akria
    Akria
    5 days ago

    🔥

  28. Noah Lemley
    Noah Lemley
    5 days ago

    Unbelievable shit Vince. I heard it when it dropped and had to come back later bc it made me emotional. Stay goated

  29. CEASE LO Official
    CEASE LO Official
    6 days ago

    This new flow is crazy.. Vince one of the most consistent fr

  30. KvreeM
    KvreeM
    6 days ago

    Idk wats in that water on the west coast but... IIIII NEEEEEED IIIIITTTT

  31. Hash Makers
    Hash Makers
    6 days ago

    loop

  32. Alex Smith
    Alex Smith
    6 days ago

    When Gary Busey learns shadow clone jutsu.

  33. Gman87 Wilcoxon
    Gman87 Wilcoxon
    6 days ago

    Mac Miller vibes

  34. Kushed Out Vids
    Kushed Out Vids
    7 days ago

    That beat raw asf

  35. Yolanda Cornwallis
    Yolanda Cornwallis
    7 days ago

    🎼

  36. Galilean Blue
    Galilean Blue
    7 days ago

    caralho cara, isso é muito bom, mandou muito

  37. Reeqee Jacobs
    Reeqee Jacobs
    7 days ago

    Hardest track I've ever heard

    1. Reeqee Jacobs
      Reeqee Jacobs
      7 days ago

      New anthem

  38. SEXYQUIL87 TX
    SEXYQUIL87 TX
    7 days ago

    WHERE ARE THE BEATS VINCE??? Where are the slappers??? Lemme know, Bagbak. Lift Me Up, Blue Suede, Big Fish, Prima Donna, Norf Norf, Hive, So what, thats the Vince I know & love!!!!

  39. Rose Wood
    Rose Wood
    7 days ago

    Thanks My G 💯🔥🔥🔥

  40. Stuff by Caleb
    Stuff by Caleb
    8 days ago

    the truth

  41. Rudolph A
    Rudolph A
    8 days ago

    To anyone familiar with the red pill, if you pay attention the lyrics to this song are red pilled asf.

  42. *jO hn !!
    *jO hn !!
    8 days ago

    I HATE FAMOUS PEOPLE

  43. anime dumpster fire
    anime dumpster fire
    8 days ago

    Man, you low key tryina' get dem OSCARS. Eh? Eh? These videos for real too good for UKwill. You excelling the CULTURE. Pesce.

  44. Big Black Crypto
    Big Black Crypto
    8 days ago

    00:01:25 I remember seeing Hurricane Carter at the premier of his movie in Toronto w/ my dad. That man beat a case while fighting for his life. I had no men could get breast cancer. This man changed lives & saved lives after having so much of his life stolen from him.

  45. Jamie Matindi
    Jamie Matindi
    8 days ago

    The Get Out 2 Teaser Trailer looking sick af

  46. johnson limerstine
    johnson limerstine
    8 days ago

    Can you do a remix with you featuring yourself so we can get this song to play for 5 minutes?

    1. Reeqee Jacobs
      Reeqee Jacobs
      7 days ago

      😂👏

  47. CapT
    CapT
    8 days ago

    man's Michael B Jordan+Westbrook kinda hot.

  48. Red Wizxrd
    Red Wizxrd
    9 days ago

    The scene with all the blue lasers is super visually appealing. I love when music videos have moments that took a very small budget but still look dope

  49. some nothing
    some nothing
    9 days ago

    is this song just super funny 2 anyone else too? haha song is hard but funny asf

  50. Josh P
    Josh P
    9 days ago

    I will never give no money to a bad bitch.

  51. Lowly Films
    Lowly Films
    9 days ago

    I was looking for sales tips but this is way better. Thanks.

  52. Grahm Piche
    Grahm Piche
    9 days ago

    Why doesn't Vince have million subs. I dont get it. One of the best of our times. Hes been on since earl tape he needs more recognition!!

  53. Elijah Rivera
    Elijah Rivera
    9 days ago

    The people who disliked are just following the law...

  54. MFmyk3
    MFmyk3
    9 days ago

    lyrically sounding like the next k.dot. everything about this slaP

  55. John Diggle
    John Diggle
    10 days ago

    This dude fell off after norf norf

  56. Gavin Plant
    Gavin Plant
    10 days ago

    Where can we get some of these shirts

  57. Tommy
    Tommy
    10 days ago

    Nice

  58. D!lly Beamen
    D!lly Beamen
    10 days ago

    💣💣💥💥🔂

  59. Lyric C
    Lyric C
    10 days ago

    I really listen to this song every damn day Vince!! Thank you for this hit

  60. josemcgrubber
    josemcgrubber
    10 days ago

    Keeps getting better in my opinion. Dreamy beats and classic bars. FAV bar is "Birkin bag Cholet bag you got baggage" ... I think these bags are unsightly and for some reason brings me great joy to think of Vince proper full pelt no hold back smacking someone right in the jaw with a Birkin bag

  61. Bassment
    Bassment
    11 days ago

    That snare!!!! that 808!!! the drums in this are so fresh!!

  62. FrostBurn
    FrostBurn
    11 days ago

    Looks like a bunch of dababys

  63. Blanked studios
    Blanked studios
    11 days ago

    this sample is fire

  64. FDT
    FDT
    11 days ago

    Raging bull

  65. Ally Peck
    Ally Peck
    11 days ago

    art

  66. Grahm Piche
    Grahm Piche
    11 days ago

    I love vince. Been a fan since early earl days. Check out Dank! And martin ruger king my new guys. Hes been fire since forever

  67. Itsjust. ivani
    Itsjust. ivani
    11 days ago

    " I will never give my money to a bad bitch "

  68. spacemandru
    spacemandru
    11 days ago

    Was this shot on film or is it a filter, any 5 heads in the chat?

  69. Ramen's World
    Ramen's World
    11 days ago

    All I can say is "Wtf" every time i listen to this track. This song is toooooooo good all across the board. Vince, the production, the engineering. This song is nuts yo.

  70. Elijah Rivera
    Elijah Rivera
    11 days ago

    what's the voice in the back saying tho??

  71. Shayne B.
    Shayne B.
    12 days ago

    Keeping this on repeat. Another gem from Vince. Shout out Mike G @ 0:55

  72. VEngEAnCE
    VEngEAnCE
    12 days ago

    Kenny Beats: "BRO, GET OUT OF THE BOOTH BRO"

  73. Jody Phillips
    Jody Phillips
    12 days ago

    VINCE STAPLES IS AN ENIGMA

  74. Bless Dhaura
    Bless Dhaura
    12 days ago

    vince why did you make this song . Now i cant study .DAMN YOU AINT AVERAGE

  75. Jermaine Odom
    Jermaine Odom
    12 days ago

    where you get that long sleeve from the one under the vest

  76. papifelix
    papifelix
    12 days ago

    i pray this song stops playing in ADs, so annoying

  77. RS
    RS
    12 days ago

    These drone shots are insane

  78. Ro Lone star
    Ro Lone star
    12 days ago

    SUBSCRIBE if you listen to the music and liked the video!

  79. Lydia Hackett
    Lydia Hackett
    12 days ago

    Okay can somebody find the man in the yellow? Like he’s fine as hell

  80. Dazmin D’Leon Music
    Dazmin D’Leon Music
    12 days ago

    Listen if your a Vince Staple Fan soundcloud.app.goo.gl/7GuYH676eNt7M7tBA

  81. Jordan Simons
    Jordan Simons
    12 days ago

    Amg's and Smg"s im into that shit..

  82. Geco Lostinhismind
    Geco Lostinhismind
    12 days ago

    Daddy just came back with some new candys /// bless vince

  83. WaviiiKy
    WaviiiKy
    12 days ago

    I seen Mike G or am i high?

  84. 8illy
    8illy
    12 days ago

    so hard

  85. Blake Wurtzler
    Blake Wurtzler
    12 days ago

    who directed this?

  86. Christopher Scott
    Christopher Scott
    13 days ago

    I see mike g in the vid

  87. Ram S
    Ram S
    13 days ago

    its messed up how good this is lol...WOW

  88. Derek Robinson
    Derek Robinson
    13 days ago

    Love from oakhurst Savannah Georgia

  89. Seven soul
    Seven soul
    13 days ago

    amg's and smg's im into that shit aye

  90. Brent Dullum
    Brent Dullum
    13 days ago

    Why everybody look like DABABY???

  91. Big Greasy
    Big Greasy
    13 days ago

    Who did the visuals? Shit is weird AF and works

  92. Juan Hamilton
    Juan Hamilton
    13 days ago

    Beautiful

  93. 2023music
    2023music
    13 days ago

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😁

  94. J Carr
    J Carr
    13 days ago

    Fucking albums crazy

  95. Rafiki Music
    Rafiki Music
    13 days ago

    I only post free for profit type beats! Just wanna give back to those workin hard:)

  96. URNOTADJ
    URNOTADJ
    13 days ago

    That Hip Hop thing y'all said was dead...ain't. This it right here, alive and well.

  97. Generic Static Shock
    Generic Static Shock
    14 days ago

    This video feels like my last acid trip

  98. Xanax & Visuals
    Xanax & Visuals
    14 days ago

    Woaaahhh what just happened, goddamn!!!!

  99. By The City Of Hawks
    By The City Of Hawks
    14 days ago

    I do not understand

  100. williz Art
    williz Art
    14 days ago

    Haga las rolas de más de 4 minutos jijosupirramadri